Náš první zápas se odehrál v sobotu 8. června od 19.00 a mapy se měly vybrat alespoň den předem, proto jsem raději již v pondělí ve skriptech zvolil tři mapy pro CW. Ve středu ale byly pryč, takže jsem je vybral znovu. V pátek odpoledne, když jsem chtěl výběr zkontrolovat, jsem ale zjistil, že jsou opět vymazané a výběr je nefunkční. Naši volbu jsem tedy nahlásil Dockimu na Skype, abych předešel problémům se skripty. To jsme ještě nevěděli, co nás čeká.
Již před sedmou hodinou se celý náš tým ve složení Sulfan, Traxdata a já sešel na serveru. Asi 20 minut se čekalo na tým DDAS, než se dostaví. Tento čas jsme ale nepromarnili, protože skripty nefungovaly a nešlo přidat hráče do týmu, naštěstí se nám to již ve čtvrt na osm podařilo a tak jsme zápas nezdržovali. Bohužel ale naše úsilí nepřineslo body, protože Traxdata dostal na první mapě timeout, přesto jsme nečekali a nezdržovali ostatní týmy, hráli jsme pouze ve dvou.
Tím ale nepříjemnosti neskončily – po pěti odehraných kolech, přibližně v osm hodin, se skripty opět rozbily a neumožnily týmu DDAS vybrat další mapu. Docki se snažil nastalou situaci napravit, ale nepodařilo se. Ve čtvrt na devět se tak skript resetoval a CW se počítalo od nuly s tím, že se předchozí skóre a odehrané mapy zaznamenaly. Během tohoto čekání se opět připojil Traxdata, takže jsme mohli dvě mapy odehrát v plné síle, než dostal timeout Sulfan. Na něj jsme ale čekat nechtěli (a ani bychom nemohli, protože atmosféra na serveru byla dost napjatá kvůli zlobivým skriptům) a tak jsme opět pokračovali ve dvoučlenném složení.
Na poslední dvě mapy se
Sulfan opět připojil, skripty ale byly v tak špatném stavu, že se, přes opakované přihlašování na různé účty a několikeré poslání pozvánek do týmu, nepovedlo třetího hráče do týmu přidat. Po pěti minutách snažení na nás byly ostatní týmy dost naštvané, takže jsme snahu vzdali a zase hráli ve dvou hráčích. Podle toho také vypadá výsledné skóre:
SAM vs DDAS vs FFS vs alw:
71 – 70 – 217 – 133