Jsme herní klan založený 26. února 2006. Hrajeme hru s názvem MTA:SA, což je modifikace na jednu z nejznámějších her z roku 2005, GTA: San Andreas. Patříme ke špičce klanů na česko-slovenské scéně a snažíme se držet i kontakt s těmi nejlepšími světovými klany.
Dnes mne napadlo otestovat jak moc se auto v GTA:SA zničí nárazem do pevné překážky. Abych se nemusel starat o rychlost při nárazu, tak jsem si obstaral dost dlouhou dráhu pro rozjezd, samozřejmě s pevnou betonovou zdí na konci. Úplně ideální na to je část chodníku na východním pobřeží Los Santos (od schodů ke zdi), místo i směr je znázorněn na této mapě:
S Traxem jsem tedy dnes testoval celkem šest typů aut. Při každém pokusu se vzalo nepoškozené auto a po dráze jsme se rozjeli proti zdi. Kolik promile HP autu zbylo je vidět na údajích níže:
Když tato čísla zprůměrujeme a odečteme od 1000 (nezničené auto) tak dostaneme průměrné zničení auta, to můžeme porovnat s rychlostí nárazu, která je rovna rychlosti maximální udávané výrobcem, protože dráha na rozjetí byla dostatečně dlouhá.
Kdyby se data déle zkoumala, tak by se přišlo na to, že pro vyšší rychlost je zničení vyšší, pro tato měření platí s 2 % přesností vztah
Zde jsou přesné výsledky:
Doufám, že tyto znalosti využijete při narážení u DD map
Musíš být zaregistorvaný a přihlášený, aby jsi mohl hodnotit články!
Stránka 1 z 1
komentáře
Pro přidání komentáře se musíš přihlásit!
Partneři:
Stránky provozuje a technicky spravuje Ingnition.cz, master@ingnition.cz. MULTI THEFT AUTO, GRAND THEFT AUTO, SAN ANDREAS, SAM, SAN ANDREAS MASTERS